Let the count down begin! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Sandrine Sedee - WaarBenJij.nu Let the count down begin! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Sandrine Sedee - WaarBenJij.nu

Let the count down begin!

Door: Sandrine Sedee

Blijf op de hoogte en volg Sandrine

21 Oktober 2013 | Nederland, Rotterdam

Vanaf vandaag zijn het nog (maar) 74 nachtjes slapen voordat ik op Schiphol sta in te checken, onderweg naar Bali. Dat klinkt best lang, maar dat zijn nog (maar) 11 weken. En in deze 11 weken is er nog zóveel te doen en te regelen!
Zo moet ik nog naar een vrijwilligerscursus in Amsterdam, prikken halen op de travel clinic van het SFG, mijn visum ophalen in Den Haag, een aantal hotels boeken voor de heen en terugreis, Engelse lesjes voorbereiden, een backpack ophalen bij Leontine, een speciaal soort klamboe aanschaffen, insectenspray kopen & alle andere nodige toiletartikelen, mijn kleding sorteren (uh oh..), mijn 100 lijstjes checken, inpakken, en vooral, NIETS VERGETEN! En waarschijnlijk heb ik nu niet eens alles opgesomt.
Hoe dan ook, ik heb dus nog genoeg te doen, heb ik nog precies genoeg tijd hiervoor en gaat deze ook lekker snel.
Omdat dit mijn eerste 'reisverslag' is, wil ik graag wat mensen bedanken.
Als eerste wil ik Activity International bedanken voor deze blog. Deze kreeg ik als cadeau bij de reis. Dit vind ik, en vooral mijn lieve moedertje in Nederland, erg leuk.
Als tweede wil ik de geweldig lieve en vrijgevige sponsors bedanken die ervoor zorgen dat ik straks een x-aantal bedrag heb te besteden aan kinderen die dit hard nodig hebben.
Als laatste wil ik de mensen bedanken die met me hebben meegedacht, die me het laatste zetje hebben gegeven om dit ook daadwerkelijk te gaan doen, en de mensen die ik zó lief heb, die mij vrijlaten om mijn dromen na te leven. Ik hoef hierbij geen namen te noemen. Dank jullie wel.

Hou deze site goed in de gaten en tot het volgende verslag!
S.

• 21 Oktober 2013 - 17:06

Robyn:

Voor je het weet is het zover San, we hebben er zin in!! xoxoxox

• 23 Oktober 2013 - 01:12

Anne:

Je landt wel op je pootjes :) maak je niet te druk! En hotels zijn meestal duurder als je ze vanuit NL boekt!
    En je kleding: hoe meer je meeneemt, hoe meer je meesleurt - zodra je klaar bent met hoe je eruit ziet (ongeveer na dag 8 denk ik), wil je de helft kwijt. SPANNEND! xxxxx