Let the count down begin! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Sandrine Sedee - WaarBenJij.nu Let the count down begin! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Sandrine Sedee - WaarBenJij.nu

Let the count down begin!

Door: Sandrine Sedee

Blijf op de hoogte en volg Sandrine

21 Oktober 2013 | Nederland, Rotterdam

Vanaf vandaag zijn het nog (maar) 74 nachtjes slapen voordat ik op Schiphol sta in te checken, onderweg naar Bali. Dat klinkt best lang, maar dat zijn nog (maar) 11 weken. En in deze 11 weken is er nog zóveel te doen en te regelen!
Zo moet ik nog naar een vrijwilligerscursus in Amsterdam, prikken halen op de travel clinic van het SFG, mijn visum ophalen in Den Haag, een aantal hotels boeken voor de heen en terugreis, Engelse lesjes voorbereiden, een backpack ophalen bij Leontine, een speciaal soort klamboe aanschaffen, insectenspray kopen & alle andere nodige toiletartikelen, mijn kleding sorteren (uh oh..), mijn 100 lijstjes checken, inpakken, en vooral, NIETS VERGETEN! En waarschijnlijk heb ik nu niet eens alles opgesomt.
Hoe dan ook, ik heb dus nog genoeg te doen, heb ik nog precies genoeg tijd hiervoor en gaat deze ook lekker snel.
Omdat dit mijn eerste 'reisverslag' is, wil ik graag wat mensen bedanken.
Als eerste wil ik Activity International bedanken voor deze blog. Deze kreeg ik als cadeau bij de reis. Dit vind ik, en vooral mijn lieve moedertje in Nederland, erg leuk.
Als tweede wil ik de geweldig lieve en vrijgevige sponsors bedanken die ervoor zorgen dat ik straks een x-aantal bedrag heb te besteden aan kinderen die dit hard nodig hebben.
Als laatste wil ik de mensen bedanken die met me hebben meegedacht, die me het laatste zetje hebben gegeven om dit ook daadwerkelijk te gaan doen, en de mensen die ik zó lief heb, die mij vrijlaten om mijn dromen na te leven. Ik hoef hierbij geen namen te noemen. Dank jullie wel.

Hou deze site goed in de gaten en tot het volgende verslag!
S.

  • 21 Oktober 2013 - 17:06

    Robyn:

    Voor je het weet is het zover San, we hebben er zin in!! xoxoxox

  • 23 Oktober 2013 - 01:12

    Anne:

    Je landt wel op je pootjes :) maak je niet te druk! En hotels zijn meestal duurder als je ze vanuit NL boekt!
    En je kleding: hoe meer je meeneemt, hoe meer je meesleurt - zodra je klaar bent met hoe je eruit ziet (ongeveer na dag 8 denk ik), wil je de helft kwijt. SPANNEND! xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rotterdam

Bali

2 maanden vrijwilligerswerk, yoga en reizen op Bali

Recente Reisverslagen:

19 Februari 2014

Correctie!

18 Februari 2014

Donatie

21 Januari 2014

Lesson learned

19 Januari 2014

Even iets anders

18 Januari 2014

De Kadewatan school
Sandrine

Actief sinds 05 Jan. 2014
Verslag gelezen: 539
Totaal aantal bezoekers 10069

Voorgaande reizen:

03 Januari 2014 - 24 Februari 2014

Bali

Landen bezocht: